مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-26اقتصادي

طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری واگذار شود/ احداث بوستان کوهستانی


شهردار پلدختر خواستار واگذاری طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری به منظور پیگیری و اجرای آن شد و از احداث بوستان کوهستانی در این شهر خبر داد.

- ، صدیقه میری روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهان سپاه ناحیه پلدختر اظهار کرد: شهرداری پلدختر را با حدود 26 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم و از طرفی پرداختی ارزش افزوده این شهرداری در مقایسه شهرداری های دیگر به دلیل ضعف و محرومیت در زمینه صنعت، یک بیستم است.

وی افزود: هدف شهرداری پلدختر کار جهادی و خدمت به مردم در تعامل دو سویه با سایر دستگاه ها با مشارکت مردمی است و رانت و فساد در این مجموعه جای ندارد و ما به دنبال کمک به مردم در تقارن با خدمات دهی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شرایط مشکلات معیشتی و اقتصادی هستیم.

شهردار پلدختر گفت: ارزش افزوده شرکت های شهرستان نباید خارج از منطقه هزینه شود و این موضوع در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان مطرح و یادآوری شد.

میری افزود: شهرداری پلدختر علی رغم نیروی انسانی مازاد اما در برخی پست ها و جایگاه ها از داشتن نیروی متخصص محروم است در حالی که برای رفع یکسری مشکلات، محرومیت ها و محدودیت ها و کار جهادی و مؤثر و نتیجه بخش نیاز به نیروی مخلص و متخصص احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری واگذار شود/ احداث بوستان کوهستانی

طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری واگذار شود/ احداث بوستان کوهستانی