مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-26سياسي

کمیته مصلحین رسانه به زودی تشکیل می شود


به زودی کمیته مصلحین رسانه تشکیل می شود تا با برقراری صلح بین طرفین دعوی، پرونده های مطبوعاتی قبل از ورود به دادگاه مربوطه به سازش ختم شود.

- رییس کل دادگستری استان همدان گفت: به زودی کمیته مصلحین رسانه تشکیل می شود تا با برقراری صلح بین طرفین دعوی، پرونده های مطبوعاتی قبل از ورود به دادگاه مربوطه به سازش ختم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا عدالتخواه ظهر چهارشنبه در آیین اعطای احکام اعضای هیئت منفصه دادگاه مطبوعات استان، گفت: رسانه ها و مطبوعات نقش ارزنده و مؤثری در جامعه به ویژه در ارتقا زمینه های معنوی، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

وی اظهار کرد: هیئت منصفه دادگاه مطبوعات هم به نوعی حامی رسانه ها است و هم بیشتر به دنبال آن است تا از نظر اطلاع رسانی آسیب و خدشه ای به افکار عمومی وارد نشود.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: اعضای این هیئت در همدان 14 نفر هستند و هر دو سال یک بار از افراد مورد اعتماد عمومی از بین گروه های مختلف اجتماعی انتخاب می شوند.

دادگاه مطبوعات بدون حضور هیئت منصفه مطبوعات، جایگاه قانونی ندارد عدالتخواه با بیان اینکه این هیئت در سراسر کشور هم به جرایم مطبوعاتی رسیدگی می کند و هم به جرایم سیاسی، تصریح کرد: خوشبختانه رسانه های استان از سطح آگاهی بالایی برخوردارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مصلحین رسانه به زودی تشکیل می شود

کمیته مصلحین رسانه به زودی تشکیل می شود