مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-26پزشكي

معاون آموزشی وزیر بهداشت: عدم پرداخت افزایش حقوق دستیاران تخلف است


یک هدف اصلی ما این است که حق الزحمه دستیار را تبدیل به حقوق کنیم و امیدواریم این امر تا ماه های آینده محقق شود و یک دستیار از مزایای یک پزشک عمومی برخوردار شود.

- یک هدف اصلی ما این است که حق الزحمه دستیار را تبدیل به حقوق کنیم و امیدواریم این امر تا ماه های آینده محقق شود و یک دستیار از مزایای یک پزشک عمومی برخوردار شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در جمع اعضای مجمع شورای صنفی دستیاران و دانشجویان Ph.

D اظهار داشت: به دنبال تمهیداتی هستیم که افزایش ظرفیت را به سمت بومی گزینی هدایت کنیم تا هم مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم حل شود و هم کیفیت آموزش در دیگر دانشگاه ها تحت الشعاع قرار نگیرد و خدشه ای به آن وارد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در نخستین روز از نشست دو روزه مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی که روز چهارشنبه ششم بهمن ماه در سالن همایش های رازی برگزار شد، حضور یافت و به سوالات و مشکلات دانشجویان حاضر در این جلسه پاسخ گفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: عمده وظیفه ما بحث آموزش است و اگر آموزش را از دانشگاه جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی وزیر بهداشت: عدم پرداخت افزایش حقوق دستیاران تخلف است

معاون آموزشی وزیر بهداشت: عدم پرداخت افزایش حقوق دستیاران تخلف است