مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:222022-01-26سياسي

هیچ مسئولی حق ندارد مسائل شخصی خود را به مسائل عمومی ترجیح دهد


رییس دادگستری اهر با بیان این که اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سطح جهان مثال زدنی بوده و ما میراث دار خون شهدا هستیم، گفت: هر مسئولی در انجام وظیفه خود کوتاهی کند به شهدا باید جوابگو باشد و در این راستا مسئولان نباید مسائل شخصی خود را به مسائل عامه و عمومی ترجیح دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری اهر با بیان این که اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سطح جهان مثال زدنی بوده و ما میراث دار خون شهدا هستیم، گفت: هر مسئولی در انجام وظیفه خود کوتاهی کند به شهدا باید جوابگو باشد و در این راستا مسئولان نباید مسائل شخصی خود را به مسائل عامه و عمومی ترجیح دهد.

  حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه پیشگیری از سرقت و ساخت و سازهای غیر مجاز در اهر، ایران اسلامی را کشوری امن برشمرد و افزود: به برکت خون شهدا کشور ایران را امن ترین کشورها دنیا بوده و علیرغم فشار ناجوانمردانه دشمنان نظام و انقلاب به برکت هوشیاری، آگهی و پشتیبانی مردم و در راس آن رهبری مقام معظم رهبری روز به روز بر اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی افزوده می شود.

وی افزود: در این راستا باید قدر کسانی که برای حفظ و حراست از این کشور هزینه داده اند را بدانیم و در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مسئولی حق ندارد مسائل شخصی خود را به مسائل عمومی ترجیح دهد

هیچ مسئولی حق ندارد مسائل شخصی خود را به مسائل عمومی ترجیح دهد