مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-26اجتماعي

مدیریت پسماند بدون مشارکت مردمی قابل حل نیست


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت پسماند بدون مشارکت مردمی قابل حل نیست، افزود: تنها با مشارکت تشکل های مردم نهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا زمانی امروز در نشست با جمعی از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و فناور استان با بیان اینکه مسئله محیط زیست بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: از کلیه شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی می خواهیم که با تمام توان خود در کمک به حل مسائل محیط زیست کنند.

  وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیاد در زمینه پسماند می توانند نقش بسزایی داشته باشند، گفت: ده ها مرکز دفن رسمی و غیررسمی زباله در استان وجود دارد و شرکت های دانش بنیاد می توانند در شهرستان هایی که مشکلات حاد پسماند دارند از طرح های کوتاه مدت برای کم کردن معضل پسماند استفاده کنند که این علاوه بر کاهش مشکلات در زمینه زباله، موجب تولید اشتغال نیز می شود.

  سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت پسماند بدون مشارکت مردمی قابل حل نیست، افزود: تنها با مشارکت تشکل های مردم نهاد، بخش خصوصی و شرکت های فناور و دانش بنیان می توان به حل مشکل زباله در استان کمک کرد.

  به گفته زمانی، اولویت بخشی و حمایت مادی و معنوی از ایده های نوین و جلب همکاری شرکت های دانش بنیان برای رفع ابر چالش پسماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند بدون مشارکت مردمی قابل حل نیست

مدیریت پسماند بدون مشارکت مردمی قابل حل نیست