مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-26سياسي

بودجه فرهنگی برخی ادارات سلیقه ای هزینه می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: ضرورت دارد بخشی از بودجه های فرهنگی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود.

- محسن رشیدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد که امروز ششم بهمن ماه انجام شد، با اشاره به تأثیر مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در ماندگاری و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس، اظهار کرد: جهت تکمیل و بهره برداری از موزه دفاع مقدس لرستان نیاز است که از همه ظرفیت های استانی استفاده شود.

وی با اشاره به جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی ، افزود: نقش روحانیت در دفاع مقدس مغفول مانده است و کتاب های اندکی در این راستا به نگارش در آمده که لازم است در این خصوص تدابیری اندیشیده شود و نویسندگان در این زمینه نیز آثار ارزشمندی تولید کنند تا خاطرات روحانیون در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شود.

رشیدی اضافه کرد: لازم است با همکاری و هماهنگی شورای فرهنگ عمومی، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان نقش روحانیون لرستانی در دفاع مقدس بررسی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با ابراز تأسف از اینکه در برخی از دستگاه ها و ادارات بودجه فرهنگی سلیقه ای هزینه می شود، تصریح کرد: ضرورت دارد بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه فرهنگی برخی ادارات سلیقه ای هزینه می شود

بودجه فرهنگی برخی ادارات سلیقه ای هزینه می شود