مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-26سياسي

عدم تعهد علوم پزشکی به تامین نیازهای بهداشتی و درمان کودکان کار


تامین نیازهای بهداشتی و درمانی کودکان کار و خانواده درجه یک آنها به عهده علوم پزشکی است اما در جوابیه آمده که در اولویت کاری علوم پزشکی نیست.

- ، ولی الله نصر شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت کودکان کار و خیابانی در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده اظهار داشت: بیش از ده دستگاه مرتبط با بهزیستی برای ساماندهی کودکان کار وجود دارد که عضو شورای ساماندهی کودکان خیابانی هستند.

وی افزود: اما متأسفانه بیشتر آنها اهتمامی به برگزاری جلسات و رفع مشکل کودکان کار نداشته اند به همین خاطر به معاون دادستانی متوسل شدیم که دغدغه های مربوطه را مورد نظر قرار دهند و در این میان تنها شهرداری و نیروی انتظامی همکاری خوبی داشتند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه علاوه بر کودک کار سرچهارراه ها کودکانی وجود دارند که در کارگاه ها کار می کنند، گفت: آسیب های اجتماعی و سو استفاده های جسمی و جنسی بیشتر در انتظار کوکان کار در کارگاه ها قرار دارد که باید در حوزه اداره کار و تعاون و ممنوعیت اشتغال کودکان کار بررسی شود.

افزایش فقر و حاشیه نشینی در مقایسه با فعالیت بهزیستی وی ادامه داد: حجم تولید فقر، حاشیه نشینی و کودکان کار خیلی بیشتر از فعالیت بهزیستی و ساماندهی کودکان کار است و خانواده های این کودکان درآمدهای کار کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تعهد علوم پزشکی به تامین نیازهای بهداشتی و درمان کودکان کار

عدم تعهد علوم پزشکی به تامین نیازهای بهداشتی و درمان کودکان کار