مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-26ورزشي

اجرای 30 برنامه ویژه دهه فجر توسط آموزش و پرورش لرستان


سرپرست آموزش و پرورش لرستان از اجرای 30 برنامه محوری ویژه دهه فجر شامل گفتمان های انقلاب، برپایی نمایشگاه، نواخته شدن زنگ انقلاب و برگزاری یادواره های شهدا توسط آموزش و پرورش لرستان خبر داد.

- سیدعیسی سهرابی در جلسه تشریح برنامه های آموزش و پروش در دهه فجر که امروز ششم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان لرستان بیش از 30 برنامه محوری در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره اینکه رویکرد اجرای این برنامه ها فراگیر بودن و گستردگی آنها در سطح استان است، افزود: برنامه ریزی ها به صورتی انجام شده که همه دانش آموزان مناطق شهری و روستایی استان در جشن های انقلاب سهمی داشته باشند.

سهرابی اضافه کرد: بر خلاف سال های گذشته که به چند برنامه کلی در سطح استان و برخی مدارس منتخب محدود می شد امسال با هماهنگی های صورت گرفته و تقسیم وظایفی که بین ادارات و معاونت های مختلف آموزش و پرورش انجام شده در همه مدارس استان با توجه به ظرفیت ها و مجوزهای ستاد استانی کرونا برنامه های مناسب دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: اجرای سرود خیابانی در شهرهای استان و سرود 1357 نفره در خرم آباد، برگزاری مسابقات ورزشی ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 برنامه ویژه دهه فجر توسط آموزش و پرورش لرستان

اجرای 30 برنامه ویژه دهه فجر توسط آموزش و پرورش لرستان