مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-26اجتماعي

تاکید استاندار البرز برای تکمیل پروژه مترو کرج


مردم کرج سال ها است که در انتظار بهره برداری از قطار شهری هستند از این رو باید هر چه سریع تر به این انتظار پایان خوشی بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه عمرانی استان البرز که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: دستگاه های مربوطه بویژه شهرداری در بازسازی، احیا و ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری باید به جد وارد عمل شوند چراکه گذر زمان و بروز حوادث احتمالی می تواند هزینه هنگفتی را به مردم و شهر وارد کند.

عبداللهی با اشاره به اینکه باید مشوق مردم و سازندگان مسکن در بافت های فرسوده باشیم، افزود: البرز 2 هزار هکتار بافت فرسوده دارد که باید ساماندهی و احیا شود.

وی ادامه داد: دستگاه های مربوطه بویژه شهرداری در بازسازی، احیا و ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری باید به جد وارد عمل شوند چراکه گذر زمان و بروز حوادث احتمالی می تواند هزینه هنگفتی را به مردم و شهر وارد کند.

عبداللهی گفت: دفاتر تسهیلگری باید خانه به خانه و محله به محله با مردم وارد گفتگو شوند و اهالی بافت های ناکارآمد شهری را از ضرورت ساماندهی و احیای منازل آگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار البرز برای تکمیل پروژه مترو کرج

تاکید استاندار البرز برای تکمیل پروژه مترو کرج