مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:222022-01-26اقتصادي

تصویب اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون/ تجارت و بازرگانی رمز توسعه گلستان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: آنچه ما را در پیشرفت استان دچار جهش خواهد کرد حوزه صنعت و کشاورزی نیست بلکه ما باید به سمت تجارت و بازرگانی پیش برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی امشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان در خصوص آخرین وضعیت منطقه آزاد اینچه برون اظهار کرد: بر اساس پیگیری های انجام شده اساسنامه این منطقه مصوب شد و به زودی دستور مجوز ثبت شرکت آن صادر و پس از آن هیات مدیره و مدیرعامل مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس پیگیری ها و تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد منطقه آزاد با همین زیرساخت های موجود کارش را آغاز کند و پس از آن موضوع توسعه زیرساخت ها با نگاه بسیار خوب دولت و پیگری های استان انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: ایجاد منطقه لجستیک راه آهن اینچه برون و توسعه آب و برق این منطقه از نکات بسیار مهمی است که در دستور پیگیری قرار دارد.

* لزوم تغییر نظام تولید استان به سمت نیاز کشورهای همسایه دهنوی در خصوص راهکارهای توسعه تجارت در استان گلستان تاکید کرد: توسعه همکاری با کشورهای همسایه جزء سیاست های مهم دولت است اما باید دقت کنیم آنچه ما را در پیشرفت استان دچار جهش خواهد کرد حوزه صنعت و کشاورزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون/ تجارت و بازرگانی رمز توسعه گلستان

تصویب اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون/ تجارت و بازرگانی رمز توسعه گلستان