مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-26دانش

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه نوعی سرمایه گذاری است


معاون وزیر علوم و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است.

- ، هاشم داداش پور روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه مراغه با اشاره به اینکه تأمین بخشی از بودجه وزارت علوم به فروش مستغلات موکول شده است، افزود: وزیر علوم با جدیت به دنبال تخصیص اعتبار مورد نیاز است تا دغدغه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را کمتر کند.

وی همچنین به لزوم جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی نیز اشاره و بیان کرد: درود به همه افرادی که در دانشگاه ها سرمایه گذاری می کنند و بنده نیز دست خیران فعال در حوزه دانشگاه را می بوسم.

به گفته وی فرد خیری هفت باب ساختمان در دانشگاه گیلان احداث کرده و رییس وقت دانشگاه نیز در پاسخ به این کار خیر، آرامگاه این فرد را در محوطه دانشگاه جانمایی کرده است.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تحقق دانشگاهی به وسعت شهر به عنوان شعار دانشگاه مراغه به تعبیری نشان می دهد که این مرکز باید جامع محور و پایه باشد و برای ظرفیت ها و عناوین منطقه ای همچون مراغه، بهشت دیرینه شناسان پاسخ داشته باشد.

داداش پور افزود: دانشگاه ها در طول زمان تغییراتی به خود می بینند و سیاست های علمی، فناوری و نوآوری را پشت سر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه نوعی سرمایه گذاری است

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه نوعی سرمایه گذاری است