مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-26سياسي

خانه های خط 4 حصار کرج لرزان و به شدت ناپایدار است


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خانه های خط 4 حصار کرج لرزان و به شدت ناپایدار است، گفت: ما مسئول جان مردم هستیم.

- ، محمد آیینی شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با استاندار البرز و انبوه سازان دارای تجربه در محلات ناکارآمد شهری اظهار کرد: امروز وضعیت مردم را در خط 4 حصار کرج که در بافت های فرسوده سکونت دارند، مشاهده کردیم و این منطقه قبل از انقلاب شکل گرفته است.

وی بیان کرد: بعد از 40 سال بگوییم هیچ خدمتی انجام نشده و تازه می خواهیم مدرسه و درمانگاه در این منطقه احداث کنیم، برای بنده جز شرمندگی نبود.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: وقتی می خواهیم رأی بگیریم مردم این مناطق هیچ فرقی با بقیه ندارند اما وقتی می خواهیم خدمات ارائه دهیم آنها را حاشیه نشین در نظر می گیریم.

وی با بیان اینکه نگاه دولت و جمهوری اسلامی ایران به این مناطق روشن است، خاطر نشان کرد: براین اساس وظیفه ما ساماندهی این مناطق است و سند ملی بازآفرینی شهری به صراحت این امر را تصریح می کند.

آیینی با بیان اینکه ما وظیفه حفاظت از جان انسان ها را در این مناطق داریم، گفت: به گفته رییس جمهور ما مسئول جان و نان مردم هستیم و در این مناطق کمتر برخوردار جان مردم در خطر است و هیچ چیزی بالاتر از جان مردم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های خط 4 حصار کرج لرزان و به شدت ناپایدار است

خانه های خط 4 حصار کرج لرزان و به شدت ناپایدار است