مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-26پزشكي

فعالیت فعالان شوراهای صنفی، تضمین تحرک و پویای هوشمندانه جامعه دانشگاهی


مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان فعال شوراهای صنفی در بحث تضمین تحرک و پویای هوشمندانه جامعه و دانشگاه نقش بسیار مهمی را بازی می کنند.

- مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان فعال شوراهای صنفی در بحث تضمین تحرک و پویای هوشمندانه جامعه و دانشگاه نقش بسیار مهمی را بازی می کنند.

در کنار پی گیری های موضوعات صنفی هیچ گاه نقش اثرگذار و ماندگار خود را به عنوان یک جریان دانشجویی و به عنوان نمایندگان جریان دانشجویی فراموش نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا اشراقی مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت،در نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شما به عنوان قشر نخبه در کشور شناخته می شوید، قشری که در تمام مراحل دوران ارزشمند انقلاب اسلامی به خوبی درخشیدید و اگر در مقطعی از زمان کلمه ای تحت عنوان شهدای حرم باعث افتخار و سربلندی ما شد و در راس همه این عزیزان شهید سلیمانی عزیز این مفهوم را تبیین کرد، امروز مفهومی در ادبیات محاوره ما با عنوان شهدای مدافع سلامت به دنبال مجاهدت های شما عزیزان ایجاد شده است.

وی در ادامه بیان داشت: به لطف خدا علی رغم که در همه سنوات، عزیزان ما در حوزه های مختلف نظام بهداشت و درمان و سلامت فعالیت کرده اند و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فعالان شوراهای صنفی، تضمین تحرک و پویای هوشمندانه جامعه دانشگاهی

فعالیت فعالان شوراهای صنفی، تضمین تحرک و پویای هوشمندانه جامعه دانشگاهی