مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-26اجتماعي

راه اندازی مرکز آموزش مرزبانی شهید بالازاده در شهرستان گرمی


مرکز آموزش مرزبانی شهید مرحمت بالازاده در شهرستان گرمی راه اندازی شد تا نیروهای زبده در این بخش آموزش دیده و تحویل مرزبانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سیفی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از این مرکز آموزشی در گرمی اظهار کرد: با تقاضای اهالی و پیگیری مسئولان این شهرستان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت تا مرکز آموزشی را در این شهرستان مرزی راه اندازی و دایر کند.

وی مرز 93 کیلومتری گرمی را با کشور همسایه جمهوری آذربایجان، مرز امن همراه با مراقبت تیزبینانه مرزبانان توصیف کرد و گفت: با راه اندازی مرکز آموزش مرزبانی در این شهرستان امکان توسعه و تقویت فعالیت ها در این بخش فراهم آمده و علاوه بر آموزش های نظامی، سربازان در این مرکز آموزش های عقیدتی و فرهنگی نیز می بینند.

جانشین مرزبانی استان اردبیل تصریح کرد: در هر دوره آموزشی 100 نفر به مدت 2 ماه در این مرکز تحت آموزش مرزبانی قرار می گیرند تا بعد از کسب مهارت و توان بالا در مرز ایران با جمهوری آذربایجان بتوانند خدمت کنند.

سیفی افزود: تلاش ما بر این است تا سربازان زیر دیپلم و دیپلم را در این مرکز پذیرش کنیم که البته در گام نخست علاوه بر سربازان عادی، 4 نفر پزشک نیز در این مرکز آموزش لازم را پشت سر می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز آموزش مرزبانی شهید بالازاده در شهرستان گرمی

راه اندازی مرکز آموزش مرزبانی شهید بالازاده در شهرستان گرمی