مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-26سياسي

پنجمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی برگزار شد


دبیر دورهمی های رویداد ملی نوآوری اجتماعی با اشاره به پنجمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی گفت: این نشست ها برای رسیدن به یک نگاه مشترک بین رویداد نوپیا و فعالان حوزه اجتماعی است.

- ، پنجمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی با موضوع نوآوری اجتماعی و نقش سازمان های مردم نهاد در حل مسائل کشور با دعوت از نمایندگان تشکل های مردمی و مشاور رییس سازمان امور اجتماعی کشور به عنوان نماینده دولت برگزار شد.

این دورهمی از سلسله دورهمی های رویداد ملی نوپیا بود که قرار است در 12 اسفند باهمت ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شود.

سجاد اسم حسینی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در حل مسائل کشور، گفت: سلسله نشست های برنامه ریزی شده برای رسیدن به یک نگاه مشترک بین رویداد نوپیا و فعالان حوزه اجتماعی است.

دبیر دورهمی های رویداد ملی نوآوری اجتماعی (نوپیا) خاطرنشان کرد: اولین دورهمی رویداد ملی نوآوری اجتماعی با حضور اتمی ها همراه شد؛ دومین دورهمی با همراهی اندیشکده ها و پژوهشکده ها و نقش آن ها در حل مسائل کشور بود.

دورهمی سوم میزبان کارآفرینان اجتماعی بودیم و بررسی نقش آن ها در حل مسائل کشور، همچنین در چهارمین دورهمی موضوع نقش جهادگران در حل مسائل کشور را به گفت وگو نشستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی برگزار شد

پنجمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی برگزار شد