مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-26اقتصادي

سرقت آهن آلات از شرکت مخروبه لوله سازی خوزستان / 16 نفر بازداشت شدند


مسعود فلاحی فرماندار اهواز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: شرکت لوله سازی خوزستان در سالهای گذشته تعطیل بوده و تجهیزات آن نیز به فروش رفته بود.

وی افزود: در روزهای گذشته پیمانکار با قصد تغییر کاربری، تعدادی از آهن آلات و وسایل شرکت را خارج کرده وعذر نیروهای حراست شرکت را خواسته بود.

فلاحی عنوان کرد: در پی این اتفاقات، تعدادی از افراد با ورود به محوطه مخروبه شرکت اقدام به سرقت آهن آلات مانند در و پنجره باقی مانده کردند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه تاکنون 16 نفر در این رابطه بازداشت شدند، گفت: امروز با انعقاد قراردادی جهت حراست و حفاظت از محوطه اقدام شد.

سرهنگ دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز نیز گفت: شرکت لوله سازی اهواز که به صورت متروکه ومخروبه است و پیمانکار در حال تخریب باقی مانده بنای آن شرکت می باشد، توسط افراد سودجو مقداری از آهن آلات اسقاط مورد سرقت واقع شدند.

او بابیان اینکه با حضور به موقع مأموران پلیس تعداد16 نفر از این افراد دستگیر شدند، افزود: جهت تخریب باقی بنای شرکت لوله سازی، پروژه به پیمانکار سپرده شده است.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه از طرف پیمانکار برای حراست از آهن آلات اسقاط، نیروی حراستی پیشبینی نشده است، افزود: با استقرار عوامل انتظامی جلوی هرگونه سوء استفاده وسرقت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت آهن آلات از شرکت مخروبه لوله سازی خوزستان / 16 نفر بازداشت شدند

سرقت آهن آلات از شرکت مخروبه لوله سازی خوزستان / 16 نفر بازداشت شدند