مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-26اقتصادي

موانع صادرات طلا/ارمنستان به ایران برای تولید مشترک طلا پیشنهاد داد


رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، گفت: کشور ارمنستان به ایران پیشنهاد همکاری مشترک برای تولید طلا در مناطق آزاد این کشور را داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری سید حجت شفایی امروز در یک نشست خبری گفت: صنعت طلا و جواهر و گوهرسنگ ها در صورت فراهم شدن زیرساخت ها می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای صنعت نفت و فرآورده های آن باشد و در حال حاضر ما جزء 7 کشور تولید کننده هستیم.

  رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان بیان داشت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در این زمینه از جمله راهکارهای توسعه این صنعت در کشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: ایران از نظر فناوری و شیوه های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد آیین نامه ها و بخشنامه های دست و پاگیر در حوزه تولید، بخصوص صادرات است.

  شفایی اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس، بازار خوبی برای مصرف مصنوعات طلای ایران است.

  رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با اشاره به برخی از مشکلات طلا اظهار داشت: صادرکنندگان طلا و جواهر برای صادرات باید تعهد دهند که طلا، شمش یا ارز صادراتی را برمی گرداند، با توجه به اینکه از سوی آمریکا تحت تحریم طلا قرار داریم تقریبا صادرات طلا قفل شده است و در صورتی که صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات طلا/ارمنستان به ایران برای تولید مشترک طلا پیشنهاد داد

موانع صادرات طلا/ارمنستان به ایران برای تولید مشترک طلا پیشنهاد داد