مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-26فرهنگي

«ایرج قوشچی» هنرمند گلستانی راهی خانه ابد شد


هنرمند پیشکسوت گلستانی«ایرج قوشچی» صبح روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد، آیین تشییع پیکر این هنرمند فقید 10 صبح امروز از مقابل تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

- ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان محمد رعیت از درگذشت هنرمند پیشکسوت گلستان، ایرج قوشچی خبرداد و اظهار کرد: خداحافظی مرد صحنه نمایش، سینما و تلویزیون ایران زمین با کوله باری از عشق و تجربه؛ غمی بر دل اصحاب هنر نشاند و هنرمندان و دوست داران عرصه هنرهای نمایشی را متاثر کرد.

وی خاموشی هر ستاره از آسمان فرهنگ و هنر را اندوه ناگوار و دمادمی برشمرد و افزود: زنده یاد ایرج قوشچی در هنر این روزگار نام و نشانی داشت و صد حیف که از ما دریغ شد.

رعیت تصریح کرد: قوشچی بازیگر توانا و پیشکسوت فعال در عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون و کارمند بازنشسته فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که سال ها در کسوت بازیگر هنرنمایی کرد و هنرمندان عرصه ی هنرهای نمایشی او را همواره عمو ایرج خطاب می کردند؛ بامداد سه شنبه پس از تحمل مدتی رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

گفتنی است؛ زنده یاد ایرج قوشچی در نمایش های متعددی همچون دشت سنگ، دیوارها را پاک نکنیم، نیلوفرهای آبی، یازر یاسر و نیز فیلم های بال های سپید، دوران سربی، باد در علفزار می پیچید و رسم عاشق کشی نقش آفرینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایرج قوشچی» هنرمند گلستانی راهی خانه ابد شد

«ایرج قوشچی» هنرمند گلستانی راهی خانه ابد شد