مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-26سياسي

آخرین اخبار از مذاکرات وین از زبان امیرعبداللهیان در کمیسیون امنیت ملی مجلس


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، وزیر خارجه تاکید داشت که تا امروز مذاکره مستقیم با آمریکایی ها صورت نگرفته و تاکنون مذاکرات با گروه 1+4 به خوبی پیش رفته است.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، وزیر خارجه تاکید داشت که تا امروز مذاکره مستقیم با آمریکایی ها صورت نگرفته و تاکنون مذاکرات با گروه 1+4 به خوبی پیش رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امور خارجه گفت: این جلسه با حضور امیرعبداللهیان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان و ارائه گزارشی از روند مذاکرات با کشورهای گروه 1+4 تشکیل شد.

وی توضیح داد: وزیر خارجه تاکید داشت که تا امروز مذاکره مستقیم با آمریکایی ها نداشته ایم و مذاکرات با اعضای گروه 1+4 تاکنون به خوبی پیش رفته است.

دریافت تضمین های عینی و جامع برای ما مهم است و در این میان بر راستی آزمایی تاکید داریم، تاکنون پیشرفت هایی صورت گرفته اما همچنان مسائلی باقی مانده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: غرب به دنبال امتیازگیری از ایران است و با پروژه های نخ نما تلاش دارند در بین مردم ایجاد استرس کنند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مذاکرات وین از زبان امیرعبداللهیان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

آخرین اخبار از مذاکرات وین از زبان امیرعبداللهیان در کمیسیون امنیت ملی مجلس