مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-26بين الملل

ادامه نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت مذاکرات وین


رییس کنست رژیم اشغالگر قدس که به بهانه سالروز هولوکاست به آلمان سفر کرده، بخش قابل توجهی از گفت و گوهایش با مقامات برلین را به موضوع مذاکرات ایران و گروه 1+4 در وین اختصاص داد که حاکی از نگرانی شدید این رژیم اشغالگر از روند رو به جلوی این مذاکرات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه صهیونیستی آروتز شِوا امروز در تارنمای خود خبر داد که رییس کنست رژیم اسراییل به مناسبت هلوکاست دیروز (5 بهمن) به برلین سفر کرد و با مقام های کشور میزبان از جمله باربل باس (Bärbel Bas) همتای آلمانی خود دیدار و گفت و گو کرد.

این مقام اسراییلی در کمیته روابط خارجی بوندستاگ نیز سخنرانی کرد و به نگرانی های تل آویو از مقاصد هسته ای ایران پرداخت.

میکی لوی (Mickey Levy) با تکرار ادعاهای مقام های رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی علیه اسراییل، خاورمیانه، اروپا و جهان معرفی کرد و حمایت آن از دولت سوریه را موجب بی ثباتی خسارت بار خاورمیانه دانست.

همزمان با دور هشتم مذاکرات رفع تحریم های وین و درحالی که مذاکره کنندگان در گفت وگوهای رفع تحریم ها در وین سرگرم تدوین متون پایانی بوده و احتمال شکل گیری توافق نهایی همچنان وجود دارد، لوی با تکرار ادعای واهی مبنی بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به توانمندی هسته ای در حوزه نظامی است، به قدرتهای جهانی حاضر در مذاکرات توصیه کرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت مذاکرات وین

ادامه نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت مذاکرات وین