مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-26سياسي

لزوم روایتگری زوایای پنهان حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان و نوجوان


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه آملی ها برای دفاع از نظام و انقلاب از جان و دل مایه گذاشتند، گفت: زوایای مختلف حماسه آمل برای نسل نوجوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیرضا سعدی پور عصر امروز در همایش دانش آموزی حماسه اسلامی مردم آمل در 6 بهمن سال 1360 اظهار کرد: مردم مقاوم شهرستان آمل در هر برهه از تاریخ نشان دادند که سرآمد و دشمن ستیز هستند.

وی با اعلام اینکه آملی ها برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، دین اسلام و انقلاب از جان و دل مایه گذاشتند، گفت: باید زوایای مختلف حماسه جنگل آمل برای نسل نوجوان، جوان و دانش آموزانی که آن روزها را ندیدند و درک نکردند به روشنی بازگو و روایتگری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به سند تحول بنیادین با 131 راهکار اجرایی و 23 هدف عملیاتی که توسط رهبر انقلاب اسلامی تایید و امضا شد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت و شهادت در این سند تحول آمده است زیرا باید فرهنگ بسیار غنی مقاومت و ایثار را در سطح کشور و استان ترویج دهیم و برگزاری یادواره های شهدا مهمترین راه است.

این مسؤول با اشاره به میزبانی مازندران از دبیرخانه ملی طرح لاله های روشن که هدف آن ترویج فرهنگ شهید، شهادت و مقاومت است، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم آمل در سال 1360 با اهدای 41 شهید در کمتر از 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم روایتگری زوایای پنهان حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان و نوجوان

لزوم روایتگری زوایای پنهان حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان و نوجوان