مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-26سياسي

کمک رسانی هوایی به 20 خانوار روستای صعب العبور هوفل پلنگی ایذه


رییس جمعیت هلال احمر ایذه از توزیع بسته های مواد غذایی،اقلام زیستی، دارو و آرد بین 130نفر ساکن در روستای صعب العبور هوفل پلنگی از توابع بخش سوسن این شهرستان با همکاری قرارگاه مقدم جنوب نیروی زمینی سپاه پاسداران در تامین بالگرد خبرداد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، محمودعلی محمدی رییس جمعیت هلال احمر ایذه،در حاشیه عملیات امدادرسانی به عشایر ساکن در مناطق صعب العبور، اظهار کرد: با توجه به صعب العبور بودن و برفگیر بودن منطقه هوفل پلنگی که 130نفر در آن ساکن هستند و عدم امکان دسترسی زمینی به برخی روستاهای بخش سوسن شهرستان ایذه و با پیگیری های ستاد جمعیت هلال احمر خوزستان یک فروند بالگرد سپاه پاسداران به منظور انتقال کمک های بشردوستانه جمعیت هلال احمر به آن منطقه اعزام شد.

رییس جمعیت هلال احمر ایذه بیان کرد: اقدام اهدا شده در این عملیات کمک رسانی شامل بسته های مواد غذایی، اقلام زیستی، البسه زمستانه، آرد و دارو به 20 خانواربود که از طریق بالگرد قرارگاه مقدم جنوب نیروی زمینی سپاه پاسداران به منطقه منتقل گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هوفل پلنگی یکی از دورترین مناطق روستایی شهرستان ایذه است که در دل کوه های سر به فلک کشیده زاگرس هم مرز بین استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری واقع شده که به خاطر بالا بودن ارتفاع از سطح دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی هوایی به 20 خانوار روستای صعب العبور هوفل پلنگی ایذه

کمک رسانی هوایی به 20 خانوار روستای صعب العبور هوفل پلنگی ایذه