مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-26بين الملل

واژگونی یک کشتی تفریحی در آمریکا/ 39 مسافر مفقود شدند


خدمه گارد ساحلی آمریکا شب گذشته به دنبال یافتن 39 نفر مسافری بودند که قایق آنها در اواخر هفته و در پی بازگشت از باهاما (مجمع الجزایری در اقیانوس اطلس در شرق فلوریدا و در شمال کوبا) در سواحل فلوریدا غرق شده است.

- خدمه گارد ساحلی آمریکا شب گذشته به دنبال یافتن 39 نفر مسافری بودند که قایق آنها در اواخر هفته و در پی بازگشت از باهاما (مجمع الجزایری در اقیانوس اطلس در شرق فلوریدا و در شمال کوبا) در سواحل فلوریدا غرق شده است.

ایرنا: گارد ساحلی فلوریدا در جنوب شرقی آمریکا در بیانیه ای از واژگونی یک کشتی تفریحی در نزدیکی سواحل این ایالت و ناپدید شدن 39 مسافر آن خبر داد و اعلام کرد تاکنون جستجو برای پیدا کردن مسافران این کشتی بی نتیجه مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری اکسیوس، خدمه گارد ساحلی آمریکا شب گذشته به دنبال یافتن 39 نفر مسافری بودند که قایق آنها در اواخر هفته و در پی بازگشت از باهاما (مجمع الجزایری در اقیانوس اطلس در شرق فلوریدا و در شمال کوبا) در سواحل فلوریدا غرق شده است.

فردی که متوجه غرق شدن این قایق شده بود حوالی ساعت 8 صبح به وقت محلی با گارد ساحلی فلوریدا تماس گرفته و گفته بود که آنها مردی که خود را به یک کشتی واژگون شده چسبانده بود در 45 مایلی (72.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی یک کشتی تفریحی در آمریکا/ 39 مسافر مفقود شدند

واژگونی یک کشتی تفریحی در آمریکا/ 39 مسافر مفقود شدند