مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-26اقتصادي

بدهی یک میلیارد دلاری آمریکا به سازمان ملل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طبق ماده 19 منشور سازمان ملل متحد، هر کشوری در صورتی که پرداخت های معوقه اش در تأمین بودجه این سازمان برابر یا بیشتر از مبلغ سهم آن در دو سال تمام گذشته باشد، - دفتر نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به کارشکنی آمریکا، بعنوان میزبان این سازمان در فعالیت سایر کشور ها در نیویورک، اعلام کرد: ایالات متحده با بدهی حدود یک میلیارد دلار، همچنان بزرگترین کشور بدهکار به بودجه سازمان ملل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طبق ماده 19 منشور سازمان ملل متحد، هر کشوری در صورتی که پرداخت های معوقه اش در تأمین بودجه این سازمان برابر یا بیشتر از مبلغ سهم آن در دو سال تمام گذشته باشد، ممکن است حق رای خود در مجمع عمومی سازمان ملل را از دست بدهد.

چند روز قبل کشور های جمهوری اسلامی ایران، گینه و وانوآتو توانستند پس از پرداخت بخشی از بدهی های مربوط به کمک مالی به این سازمان جهانی، حق رای خود در مجمع عمومی سازمان ملل را بار دیگر بدست آورند.

روسیه در ماه آوریل سال 2021 (بهار گذشته) 86.

5 میلیون دلار به بودجه منظم سازمان ملل متحد کمک کرد.

خبرگزاری تاس در این رابطه گزارش داد، دفتر نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه در بیانیه ای در تفسیر گزارش منتشره در خصوص احیای رهبری آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی یک میلیارد دلاری آمریکا به سازمان ملل

بدهی یک میلیارد دلاری آمریکا به سازمان ملل