مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-26پزشكي

بررسی امکان حضور تماشاگر در مسابقات بدمینتون فجر


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که در صورت موافقت دستگاه های ذیربط، امکان حضور محدود تماشاگر در رقابت های بدمینتون فجر به میزبانی شیراز، - وجود دارد.

حیدر صفرپور چهارشنبه 6 بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت های بین المللی بدمینتون فجر، گفت: در صورت تایید فدراسیون بدمینتون و وزارت بهداشت، امکان حضور تماشاگران به میزان 30 درصد ظرفیت ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز، وجود دارد.

صفرپور با یادآوری اینکه بهمن ماه، شیراز میزبان 2 رقابت بین المللی در رشته بدمینتون است، گفت: مسابقات بین المللی سریز جوانان از 13 تا 16 بهمن و مسابقات بین المللی بدمینتون فجر طی روزهای 18 تا 22 بهمن، در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، بر لزوم همراهی و همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف برای میزبانی شایسته رقابت های بین المللی بدمینتون تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه این رقابت ها، گفت: این رویداد بین المللی ورزشی بستری مناسب برای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و ظرفیت های فارس به جهانیان است.

کیوان نیازی گفت: کشور ایران و شهر زیبای شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و ادب توان این را دارد که میزبانی شایسته برای ورزشکاران از سراسر نقاط دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان حضور تماشاگر در مسابقات بدمینتون فجر

بررسی امکان حضور تماشاگر در مسابقات بدمینتون فجر