مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-26بين الملل

«لاوروف» از اقدامات تلافی جویانه مسکو در قبال غرب خبر داد


وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا و غرب منافع دیگران را در نظر نمی گیرند و مشغول تحریک اوکراین برضد روسیه هستند، گفت: در صورت ادامه روند تهاجمی غرب، - به نقل از ریانووستی، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی در مجلس دومای این کشور اعلام کرد که آمریکا در حال تحت فشار قرار دادن اوکراین جهت انجام تحریکاتی مستقیم برضد روسیه است.

لاوروف در این باره گفت: اخیراً آمریکا و متحدان اروپایی اش که فرهنگ دیپلماسی را به کلی فراموش کرده اند، تلاش هایشان را برای مهار کشورمان دو چندان کرده اند.

وی ادامه داد: کافی است به انجام مانورهای نظامی تحریک آمیز بیشتر و بیشتر در نزدیکی مرزهای مان، کشاندن رژیم کی یف به مدار ناتو، تدارک و ارسال سلاح های مرگبار به اوکراین و سوق دادن آن به انجام تحریکات مستقیم برضد فدراسیون روسیه، نگاهی بیندازیم.

وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه کشورش طرف درگیر در بحران اوکراین نیست، افزود: ما به سرکوب شدید تلاش هایی در جهت متوجه کردن مسئولیت عدم پیشرفت (درباره بحران اوکراین) به روسیه ادامه خواهیم داد، به ویژه تلاش هایی برای نشان دادن ما به عنوان یک طرف درگیر، همانطور که کشورهای غربی اخیراً به طرز فجیعی تلاش کرده اند تا انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاوروف» از اقدامات تلافی جویانه مسکو در قبال غرب خبر داد

«لاوروف» از اقدامات تلافی جویانه مسکو در قبال غرب خبر داد