مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-26اقتصادي

درآمدهای پایدار شهر را به 46 درصد می رسانیم


شهردار مشهد با بیان اینکه سهم عمران و آبادانی شهر از بودجه 1401 بیش از 70 درصد است و 36 درصد از بودجه به پروژه های مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یافته است، - گفت: این مسئله برای اولین بار رخ داده و نسبت به سال گذشته رشد چند برابری داشته است؛ همچنین سعی داریم درآمدهای پایدار شهر را به 46 درصد برسانیم.

سید عبدالله ارجایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای احقاق حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد، اگر قرار بود کوتاه بیاییم وضعیتمان این نبود؛ بسیاری از مسائلی که در چند ماه گذشته گریبان گیر مدیریت شهری شده است، به دلیل این است که از حقوق مردم کوتاه نیامده ایم.

اگر مردم همراهی کنند مدیریت شهری به صورت کلی بر روی احقاق حقوق مردم ایستاده است.

کارهای نمایشی در خصوص معتادان متجاهر متوقف شود شهردار مشهد درخصوص معتادان متجاهر بیان کرد: دستگاه های متولی باید توجه بیشتری داشته باشند تا متوجه شویم چه تعداد معتاد متجاهر در شهر وجود دارد.

در حال حاضر تعدادی از معتادین متجاهر مشهدی نیستند، چرا باید مردم مشهد هزینه آنان را بدهند؟ چرا آنها به استان و شهر خود برگردانده نمی شوند؟ چرا هزینه آنان را از عوارض و مالیات مشهد باید بدهیم؟ باید کارهای تزیینی و نمایشی در خصوص معتادان متجاهر متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای پایدار شهر را به 46 درصد می رسانیم

درآمدهای پایدار شهر را به 46 درصد می رسانیم