مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-26دانش

اسکان مقطعی دانشجویان صنعتی دزفول در خوابگاه ها


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه حدود یک هزار و 500 دانشجوی این دانشگاه با بازگشایی حضوری به خوابگاه نیاز دارند، گفت: - برنامه به گونه ای خواهد بود که همه دانشجویان بتوانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند.

دکتر رضا نیک اندیش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا، تصمیم دانشگاه بر این است که خوابگاه ها به صورت تدریجی بازگشایی شوند البته پیش از این نیز خوابگاه را برای دانشجویانی که کار عملی داشتند به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، باز کرده بودیم.

وی افزود: قطعا دانشجویان در خوابگاه ها به صورت تدریجی و با برنامه اسکان داده خواهند شد.

کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد کاملا حضوری است اما برای دانشجویان کارشناسی در حال برنامه ریزی هستیم تا به مرور و با برنامه دقیق در دانشگاه حضور پیدا کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: با برنامه ریزی که انجام می شود، حتما پروتکل ها رعایت خواهند شد و شاهد تراکم دانشجو نخواهیم بود و تاکید اصلی بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در خوابگاه ها و سالن های غذاخوری است.

نیک اندیش با بیان اینکه ظرفیت خوابگاه های دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول مقداری کمتر از نیاز است، افزود: برنامه به گونه ای خواهد بود که همه دانشجویان بتوانند از خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان مقطعی دانشجویان صنعتی دزفول در خوابگاه ها

اسکان مقطعی دانشجویان صنعتی دزفول در خوابگاه ها