مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-26سياسي

خودکفایی تولید پارچه ایربگ در شرایط ورشکستگی حاصل شد


مدیرعامل شرکت نخ تایر صبای زنجان به ظرفیت تولید 5 میلیون مترمربع پارچه ایربگ در این شرکت اشاره کرد و گفت: ظرف چند ماه آینده خط تولید کیسه ایربگ آماده نیز راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت نخ تایر صبای زنجان به ظرفیت تولید 5 میلیون مترمربع پارچه ایربگ در این شرکت اشاره کرد و گفت: ظرف چند ماه آینده خط تولید کیسه ایربگ آماده نیز راه اندازی خواهد شد.

حسین صنعان ظهر امروز (6 بهمن ماه) در آیین افتتاح خط تولید پارچه ایربگ در کارخانه نخ تایر زنجان، اظهار کرد: امروز توانستیم با افتتاح این خط تولید، فعل خواستن را در زمان تحریم طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تولید و حمایت از تولید، راه نجات کشور در زمان تحریم است، صرف کرده و به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به زیان انباشت شرکت و شامل شدن در ماده 141 (ورشکستگی) در سال 1388، تصریح کرد: حتی مدیر تصفیه برای تعطیل کردن شرکت فرستاده بودند اما خوشبختانه این شرکت در سال 91 از ماده 141 (ورشکستگی) خارج شد و با تلاش های صورت گرفته، انباشت زیان آن به صفر رسید که بی تردید تلاش و زحمات کارگران، مدیران و مهندسان این مجموعه باعث احیای زیرساخت های موجود شد.

این فعال صنعتی ادامه داد: در آن ایام این شرکت 30 درصد سهم بازار را در سال 1386 داشت ولی با زیرساخت هایی که در قسمت منابع انسانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی تولید پارچه ایربگ در شرایط ورشکستگی حاصل شد

خودکفایی تولید پارچه ایربگ در شرایط ورشکستگی حاصل شد