مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-26سياسي

نخستین دوره نشست ملی «کوثر هدایت» در مشهد برگزار شد


نخستین دوره نشست ملی «کوثر هدایت» برنامه ها و کارگاه های متنوع آموزشی ویژه همسران مدیران کل، معاونان فرهنگی و مدیران ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی در مشهد برگزار شد.

- مشهد ـ نخستین دوره نشست ملی کوثر هدایت برنامه ها و کارگاه های متنوع آموزشی ویژه همسران مدیران کل، معاونان فرهنگی و مدیران ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی در مشهد برگزار شد.

به گزارش، نخستین دوره نشست ملی کوثر هدایت سلام الله علیها با حضور بانوان راهیار و همسران مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های مختلف، در مشهد مقدس برگزار شد؛ این افراد از 9 استان خراسان شمالی، اصفهان، لرستان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، گیلان، کرمان و البرز در این نشست شرکت کردند.

برنامه های آموزشی این نشست بر اساس نیاز راهیاران به مهارت های راهیاری و با هدف تبیین مدل امامت در تراز انقلاب اسلامی و بیان نقش شریکه الامام در نظام امت امامت و برقراری تعامل و ایجاد انگیزه در همسران مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های کشور جهت مشارکت در راه اندازی شبکه تنظیم شده است.

در این دوره نشست، یک هزار و 680 نفرساعت از کارگاه های آموزشی مختلفی که دوره اول برنامه ریزی شده بود، استفاده کردند و کلاس ها و کارگاه ها با استقبال پرشور و فعال بانوان مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره نشست ملی «کوثر هدایت» در مشهد برگزار شد

نخستین دوره نشست ملی «کوثر هدایت» در مشهد برگزار شد