مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-26اقتصادي

40میلیارد پروژه عمرانی قابل افتتاح بنیاد مسکن اسدآباد


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از 40 میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح و بهره برداری بنیاد مسکن این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: - این پروژه ها در قالب مسکن روستایی و بهسازی روستایی در دهه فجر افتتاح می شوند.

محمدکرم معصومی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بهره برداری از 138 واحد مسکن روستایی با اعتباری افزون بر 38 میلیارد و 640 میلیون تومان در سطح روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات آورده متقاضی و تسهیلات بانکی از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر در روستاهای این شهرستان توسط بنیاد مسکن اسدآباد افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی دو طرح بهسازی در روستاهای شمس آباد و قادر آباد شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت را از دیگر پروژه های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال برشمرد و افزود: بهسازی روستای شمس آباد با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 335 میلیون تومان و بهسازی روستای قادرآباد با اعتباری افزون بر 443 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

معصومی همچنین از صدور بیش از 11هزار جلد سند مالکیت روستایی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و ادامه داد: تاکنون بنیاد مسکن اسدآباد برای صدور سند 76روستای شهرستان ورود پیدا کرده و 11 هزار و 500 جلد سند صادر و تحویل روستاییان شده که این امر از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40میلیارد پروژه عمرانی قابل افتتاح بنیاد مسکن اسدآباد

40میلیارد پروژه عمرانی قابل افتتاح بنیاد مسکن اسدآباد