مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-26پزشكي

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور


شهرستان اردکان در استان یزد با گسترش سویه اُمیکرون به عنوان اولین شهر در نقشه کرونایی کشور پس از 47 روز، در وضعیت قرمز قرار گرفت.

- دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که در حال حاضر، 279 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، 71 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند.

وی با اشاره به این که در شبانه روز گذشته 59 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند، افزود: در حال حاضر در نقشه کرونایی کشور، فقط شهرستان اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: شهرستان های میبد، ابرکوه، مروست، خاتم و مهریز در وضعیت نارنجی کرونایی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دکتر سلمانی بر لزوم جدیت در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین دریافت دز سوم واکسن توسط هم استانی ها تاکید و تصریح کرد: شهرستان های میبد، ابرکوه، مهریز ،خاتم و مروست در این استان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی افزود: البته علاوه بر این شهرستانها در استان یزد، شهرستان های کاشان در اصفهان، فردوس در خراسان جنوبی، تربت حیدریه در خراسان رضوی و بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور