مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-26سياسي

لزوم تشکیل شرکت های خصوصی تسهیل گر و فعال در حوزه گردشگری سلامت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تشکیل شرکت های خصوصی تسهیل گر و فعال در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد.

- ، روز چهارشنبه جلسه کارگروه توسعه گردشگری سلامت استان به ریاست محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه تاکید کرد: کارگروه توسعه گردشگری سلامت باید فعال شده و نسبت به ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای توسعه این بخش اقدامات گسترده خود را به کار گیرد.

او در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه تبریز در حوزه گردشگری سلامت، بر لزوم توسعه زیرساخت های لازم برای حضور مخاطبان این حوزه تاکید کرد و گفت: با توسعه گردشگری سلامت و ایجاد جاذبه های آن از طریق بهبود وضعیت ارائه خدمات پزشکی، می توان به افزایش ورود گردشگران سلامت به استان کمک کرد که در این راستا باید شرکت های تسهیل گر خصوصی فعال و قدرتمند در استان تشکیل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به عمده چالش های گردشگری سلامت در بعد داخلی، گفت: از جمله این چالش ها، شامل ضعف نظام اداری، تداخل مسائل حوزه گردشگری بین دستگاه های ذی ربط، ضعف همکاری بخش دولتی و خصوصی و ضعف نظارت و پایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل شرکت های خصوصی تسهیل گر و فعال در حوزه گردشگری سلامت

لزوم تشکیل شرکت های خصوصی تسهیل گر و فعال در حوزه گردشگری سلامت