مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-26پزشكي

7 نوع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون قم موجود است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از موجود بودن 7 واکسن خارجی و داخلی برای مقابله با کرونا در سبد واکسیناسیون قم خبر داد و گفت: واکسن های ایرانی در سبد تزریق واکسیناسیون قم شامل کووایران برکت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی، تزریق واکسن را یکی از مؤثرترین راه های مقابله با کرونا دانست و گفت: این اقدام موجب ایمنی فرد و جامعه می شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین واکسن کرونا در قم وجود ندارد، افزود: 7 نوع واکسن در مراکز واکسیناسیون وجود دارد که 3نوع وارداتی و 4 نوع ساخت داخل کشور است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به روند واکسیناسیون در استان قم، تصریح کرد: تزریق واکسن به تمامی افراد جامعه هدف توسط کادر بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت و تجمیعی بی وقفه انجام می شود و از شهروندان درخواست داریم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا و سویه جدید آن(اومیکرون)علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است بر این اساس از تمام شهروندان درخواست داریم مدافعان سلامت را در این بحران به وجود آمده یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نوع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون قم موجود است

7 نوع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون قم موجود است