مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-26دانش

کتاب «نفسی از نفس» منتشر شد


کتاب «نفسی از نفس» با نگاهی به نقش حیاتی اکسیژن، بیماری های مرتبط با آن و دستگاه های کمک تنفسی اکسیژن ساز، نبولایزر و ونتیلاتور توسط عرفان گنجی دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل منتشر شد.

- ایسنا/اردبیل کتاب نفسی از نفس با نگاهی به نقش حیاتی اکسیژن، بیماری های مرتبط با آن و دستگاه های کمک تنفسی اکسیژن ساز، نبولایزر و ونتیلاتور توسط عرفان گنجی دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل منتشر شد.

  عرفان گنجی نویسنده این کتاب با بیان اینکه در این کتاب سعی شده است نقش اکسیژن در زندگی و صنعت، بیماری های مرتبط با سیستم تنفسی به همراه نگاهی به دستگاه های اکسیژن ساز، نبولایزر و ونتیلاتور مورد بررسی قرار گیرد، گفت: تألیف این کتاب به منظور ارائه اطلاعات کافی و کمک به شناخت درست و طرز استفاده صحیح استفاده کنندگان از این دستگاه ها و عیب یابی و تعمیرات دستگاه های کمک تنفسی شامل دستگاه های اکسیژن ساز، نبولایزر و ونتیلاتور انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد: کتاب منتشر شده در راستای معرفی جامع و نحوه کاربرد صحیح این دستگاه ها برای تمامی دانشجویان پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی، مهندسی پزشکی و تمامی علاقه مندان حوزه سلامت مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نفسی از نفس» منتشر شد

کتاب «نفسی از نفس» منتشر شد