مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-26سياسي

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مشکلات آب و فاضلاب خوزستان دارد


دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان دارد و ما هم شبانه روز تلاش می کنیم تا یکبار برای همیشه مشکلات آب و فاضلاب استان حل شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان دارد و ما هم شبانه روز تلاش می کنیم تا یکبار برای همیشه مشکلات آب و فاضلاب استان حل شود.

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه فرمانداری شادگان در خصوص اجرای پروژه های آب و فاضلاب این شهرستان، اظهار کرد: امسال با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در اعتبارات ماده 56، بالغ بر 250 میلیارد تومان برای طرح فاضلاب شادگان در نظر گرفته شد که در حال حاضر دو پیمانکار برنده شده و بخش عمده ای از فاضلاب این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اعتبارات بسیار خوبی برای سال آینده در زمینه آب و فاضلاب در خوزستان در نظر گرفته شده است که شادگان اعتبارات بسیار خوبی در شهرهای استان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان دارد و ما هم شبانه روز تلاش می کنیم تا یکبار برای همیشه مشکلات آب و فاضلاب استان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مشکلات آب و فاضلاب خوزستان دارد

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مشکلات آب و فاضلاب خوزستان دارد