مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-26اقتصادي

مشارکت 3 درصدی بانوان اصفهانی در اهدای خون


مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته تقریباً 50 درصد از اهداکنندگان خون بانوان هستند، گفت: - در کشور ما به طور میانگین 5 درصد از اهداکنندگان خون بانوان هستند، درحالی که این رقم در استان اصفهان 3 درصد است.

لطفعلی جعفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پویش اهدای خون بانوی ایرانی، اظهار کرد: هم زمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) سازمان انتقال خون پویشی به نام پویش اهدای خون بانوی ایرانی با شعار با اهدای خون بانوان، هر خانه یک پایگاه اهدای خون راه اندازی کرد.

وی با اشاره به اجرای پویش اهدای خون بانوی ایرانی از دوم تا هشتم بهمن ماه، گفت: این پویش هم زمان با سراسر کشور در استان اصفهان نیز در حال برگزاری است و در روز چهارم بهمن تعدادی از بانوان داوطلب جمعیت هلال احمر اصفهان در این پویش شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان با دعوت از بانوان اصفهانی برای شرکت در این پویش، گفت: با فراخوانی که دادیم جمعی از بانوان اصفهانی در پویش اهدای خون شرکت کردند، اما انتظار داریم دستگاه های اجرایی و مجامع و نهادهای بانوان نیز به صورت گروهی در این پویش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته تقریباً 50 درصد از اهداکنندگان خون بانوان هستند، گفت: در کشور 5 درصد از اهداکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 3 درصدی بانوان اصفهانی در اهدای خون

مشارکت 3 درصدی بانوان اصفهانی در اهدای خون