مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-26سياسي

کویر نوردی و تور گردانی برای استان سمنان در دستور کار قرار گیرد


معاون امور حقوقی و مجلس وزیر میراث فرهنگی گفت: برای ارتقای گردشگری مقوله مهم کویر نوردی و تور گردانی برای استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

- ، جواد واحدی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه جاذبه های طبیعی ویژه ای در استان سمنان وجود دارد که در سطح دنیا کمتر دیده می شود، تاکید کرد: کویر استان سمنان از کویرهای بکر و نمونه کشور است و باید در این حوزه اقدامات جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه می توان برنامه های کویر نوردی و تور گردانی را در دستور کار قرار داد که این مهم یکی از زمینه های شناخت و معرفی جاذبه های گردشگری استان است، افزود: در حوزه صنایع دستی استان با توجه به قابلیت های بالای این منطقه، باید کار جدی و اساسی صورت گیرد.

تردد 15 میلیون زائر رضوی از استان سمنان استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه در این استان 856 اثر میراثی با ارزش به ثبت رسیده که نیازمند توجه جدی است، تاکید کرد: تردد بیش از 15 میلیون مسافر از محورهای مواصلاتی استان در طی سال، نکته ی بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار گیرد سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه با تغییر مدیریت ایجاد شده در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مردم باید شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویر نوردی و تور گردانی برای استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

کویر نوردی و تور گردانی برای استان سمنان در دستور کار قرار گیرد