مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-26بين الملل

آگهی استخدام جاسوس برای جمع آوری اطلاعات درباره ارتش چین در وب سایت کنگره آمریکا


آمریکا قصد انجام مطالعه ای درباره وضعیت نیروها در ارتش چین با هدف شناسایی ضعفهای آن و سنجش ظرفیتش برای اجرای ماموریتها را دارد.

- آمریکا قصد انجام مطالعه ای درباره وضعیت نیروها در ارتش چین با هدف شناسایی ضعفهای آن و سنجش ظرفیتش برای اجرای ماموریتها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه ساوث چاینا مورنینگ پست، وب سایت کنگره آمریکا از مشارکت کنندگان در یک مناقصه دعوت کرده تا گزارشی برای کمیسیون موسوم به کمیسیون بازنگری اقتصادی و امنیتی آمریکا و چین (USCC) درباره موضوع جمعیت شناسی ارتش آزادیبخش خلق چین(PLA) و مسائل مربوط به استخدام و نگهداری پرسنل در آن تهیه کنند.

در این بیانیه آمده است، اولویت اصلی این است که مشخص شود رهبران چین چه چیزی را به عنوان مهم ترین کمبودها در کیفیت پرسنل ارتش آزادیبخش خلق چین در نظر می گیرند و چگونه این مساله بر اعتماد آنها به توانایی ارتش آزادیبخش خلق چین برای اجرای مأموریت ها تأثیر می گذارد.

در سند مربوط به این مناقصه آمده است: آیا رهبران چین ملاحظه ای نسبت به تغییرات مربوط به کیفیت پرسنل در بخش های نیروی زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش آزادیبخش خلق چین و دیگر نیروها دارند؟ در ادامه این سند نوشته شد: نواقص فرآیند استخدام و نگهداری نیرو در ارتش آزادیبخش خلق چین در کجاست؟ ارزیابی کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی استخدام جاسوس برای جمع آوری اطلاعات درباره ارتش چین در وب سایت کنگره آمریکا

آگهی استخدام جاسوس برای جمع آوری اطلاعات درباره ارتش چین در وب سایت کنگره آمریکا