مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-26سياسي

6 پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان مهدی شهر افتتاح می شود


مدیر توزیع برق شهرستان مهدی شهر گفت: 6 پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان مهدی شهر در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حسین حافظی، مدیر توزیع برق شهرستان مهدی شهر پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از افتتاح 6 پروژه عمرانی برق رسانی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: پروژه احداث شبکه و نصب دو دستگاه پست هوایی در منطقه یخچال و شهرک شهید کلاهدوز شهمیرزاد با مبلغ سه میلیارد و 463 میلیون ریال، پروژه بهینه سازی شبکه فشارضعیف و شبکه روشنایی برخی نقاط شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و 980 میلیون ریال و پروژه احداث شبکه و نصب پست میدان علمدار روستای فولادمحله با مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال، در زمره پروژه های قابل افتتاح به شمار می روند.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی شهر گفت: پروژه اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی منطقه پرور با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، پروژه نصب پنج دستگاه پست هوایی و احداث شبکه جهت تأمین برق متقاضیان جدید این شهرستان با مبلغ هشت میلیارد و 700 میلیون ریال و پروژه بهینه سازی پنج هزار و 700 متر شبکه توزیع برق روستاهای شهرستان با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون ریال، از دیگر پروژه هایی هستند که در دهه فجر افتتاح می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان مهدی شهر افتتاح می شود

6 پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان مهدی شهر افتتاح می شود