مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-26اقتصادي

خرداد 1401؛ پایان انتظار صایین قلعه ای ها برای بهره برداری از شهرک صنعتی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: تلاش خواهیم کرد پروژه شهرک صنعتی صایین قلعه که 17 سال است راکد مانده، در خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.

- محسن عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال از راه اندازی شهرک صنعتی در شهر صایین قلعه، تصریح کرد: در راستای راه اندازی این شهرک مشکلاتی وجود داشت که علی رغم وجود مطالبات مردمی، پروژه راکد مانده بود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این شهرک در صایین قلعه 17 سال است که به طول انجامیده، تصریح کرد: عمده ترین مشکل پیش روی بهره برداری از این شهرک، مشکل ارزیابی زیست محیطی بود که با پیگیری های انجام شده، این مشکلات مرتفع شده است.

عباسی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت از این شهرک، ادامه داد: در حال حاضر عملیات خاکی در شهرک صنعتی صایین قلعه به صورت صد درصد صورت گرفته و حفر چاه های آب مورد نیاز نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با توضیح این مطلب که منبع هوایی شبکه توزیع نیز برای این شهرک مشخص شده است، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد این پروژه در خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه گریزی به راه اندازی شهرک تخصصی کفش شهر هیدج زد و خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری این شهر 190 هکتار زمین برای راه اندازی آن در نظر داشته و قول های مساعدی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد 1401؛ پایان انتظار صایین قلعه ای ها برای بهره برداری از شهرک صنعتی

خرداد 1401؛ پایان انتظار صایین قلعه ای ها برای بهره برداری از شهرک صنعتی