مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-26فرهنگي

برگزاری هفته فیلم و عکس زنجان تا 7 بهمن ماه


مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: سه دسته از فیلم های ایرانی در هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان اکران می شود.

- لیلا بیگلی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری هفته فیلم و عکس در استان زنجان، اظهار کرد: در هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان زنجان، فیلم های تولیدی در انجمن و فیلم های دیگر هنرمندان استان که خود برای شرکت در این هفته ثبت نام کرده بودند، اکران می شود.

همچنین در این رویداد نمایشگاه ویدیویی عکس های برگزیده فوتوواک 98 و هنرجویان به همراه نمایشگاه عکس جشنواره ملی معراج برگزار می شود.

وی افزود: سه دسته از فیلم های ایرانی در هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان اکران می شود که اکران 15 فیلم برگزیده در جشنواره های فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم های فیلم سازان استان و اکران فیلم های تولیدی توسط هنرجویان در هنرستان ها یا انجمن سینمای جوان استان سه گروه فیلم های هفته فیلم و عکس هستند.

این مسئول با بیان اینکه نشست و گفت وگو برای فیلم های اکران شده نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هفته فیلم و عکس استان از ساعت 16 امروز (5 بهمن ماه) کار خود را آغاز می کند و روز پنج شنبه 7 بهمن ماه روز آخر برگزاری این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته فیلم و عکس زنجان تا 7 بهمن ماه

برگزاری هفته فیلم و عکس زنجان تا 7 بهمن ماه