مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-26سياسي

وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اراضی و تعامل با شهرداری ها همراه نیست


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اراضی و تعامل با شهرداری ها همراه نیست.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اراضی و تعامل با شهرداری ها همراه نیست.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نشست مدیران راه و شهرسازی هرمزگان با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، با قدردانی از تلاش های مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در پیگیری امور مربوطه، افزود: مشکل اصلی در وزارتخانه این است که همکاری خوبی با استان هرمزگان ندارند.

وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اراضی و تعامل با شهرداری ها همراه نیست؛ این در حالی است که معاونان وزیر به هرمزگان سفر می کنند، قول هایی می دهند اما اجرایی نمی شود و هر کاری صورت می گیرد از سوی مدیر کل استانی انجام می شود.

کناری نژاد با بیان اینکه تخصیص اراضی در جنوب فرودگاه بندرعباس بهمساحت 90 هکتار هنوز واگذار نشده است، عنوان کرد: امیدوارم این زمین ها به عنوان پهنه گردشگری و در قبال هزینه کرد بلوار ساحلی تا تیاب به شهرداری بندرعباس واگذار شود اما علی رغم تلاش های استاندار، وزارتخانه با این امر موافقت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اراضی و تعامل با شهرداری ها همراه نیست

وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اراضی و تعامل با شهرداری ها همراه نیست