مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-26اقتصادي

پراکندگی کارگاه ها، بزرگترین مشکل صنف درودگران همدان


رییس اتحادیه درودگران همدان پراکندگی و عدم ساماندهی درودگران را بزرگترین مشکل درودگران شهرستان همدان دانست و اظهار کرد: در شهرستان همدان غیر از صنف درودگران تمام صنوف دارای یک راسته بازار هستند اما درودگران مکان و جای مشخصی نداشته و به صورت پراکنده فعالیت دارند، - ضمن اینکه اکثریت کارگاه ها و واحدهای درودگری همدان استیجاری است.

ایرج توکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به همین منظور چند سال است که از شهرداری درخواست کرده ایم که فکری به حال ما کنند و درودگران شهرستان در یک مکان خاص ساماندهی شوند اما متاسفانه هنوز این درخواست محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان همدان 650 واحد درودگری دارای مجوز کسب و 500 واحد درودگری فاقد پروانه دارای فعالیت هستند و هر یک از واحدها به طور میانگین برای 3 تا 4 نفر اشتغال ایجاد کرده اند،افزود:به طور مستقیم میانگین 4 هزار تا 4600 نفر در کارگاه ها و واحدهای درودگری سطح استان فعالیت دارند.

توکلی در ادامه با بیان اینکه صنف درودگری شامل دو بخش نمایشگاهی و کارگاهی است، تصریح کرد: بخش نمایشگاه نیاز بر آن بوده که داخل شهر باشد و به همین دلیل چند سال پیش با استاندار سابق جلسه ای در این رابطه داشتیم که باید در چهار نقطه شهر دارای راسته بازار نمایشگاهی درودگری باشیم و کسانی که دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراکندگی کارگاه ها، بزرگترین مشکل صنف درودگران همدان

پراکندگی کارگاه ها، بزرگترین مشکل صنف درودگران همدان