مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-26سياسي

اختصاص 250 میلیارد ریال برای رفع محرومیت در اردستان


250 میلیارد ریال در قانون بودجه سال جاری و جداول پیوست آن برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: 250 میلیارد ریال در قانون بودجه سال جاری و جداول پیوست آن برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

حمیدرضا تأملی، شامگاه (سه شنبه، 5 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات بند 3 جدول 17 تبصره قانون بودجه سال 1400 کل کشور با موضوع رفع مناطق کم برخوردار مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان اردستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ حدود 185 میلیارد ریال به سازمان نوسازی مدارس بابت تخریب و بازسازی پروژه های پیشنهادی اختصاص داده شده است، افزود: با توجه به عدم وجود هنرستان دخترانه در شهرستان و با توجه به درخواست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردستان اعتبار تخصیص داده شده به اداره کل نوسازی مدارس استان صرف ساخت یک باب هنرستان دخترانه در شهر اردستان می شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: همچنین به دلیل وضعیت نامطلوب جاده زواره به روستای شهراب، مبلغ 33 میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 250 میلیارد ریال برای رفع محرومیت در اردستان

اختصاص 250 میلیارد ریال برای رفع محرومیت در اردستان