مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-26بين الملل

اعتراض بازیگر اسکاری به سکوت رسانه ای در برابر کشتار مردم یمن


سوزان ساراندون بازیگر مشهور هالیوود در صفحه شخصی خود در توییتر به حمله عربستان سعودی به یمن اعتراض کرد و از سکوت رسانه های جهان در برابر بی توجهی به این امر نوشت.

- ، سوزان ساراندون بازیگر سرشناس هالیوود با بازنشر یک توییت در توییترش از شیرین العدیمی دانشیار یمنی الاصل دانشگاه میشیگان به سکوت و سانسور خبری در برابر کشتار مردم یمن اعتراض کرد.

در این توییت آمده است: هنوز دارم تلاش می کنم تا بفهمم چطور بیست و چهار ساعت پیش عربستان سعودی، امریکا و امارات، همه اینترنت یمن را بستند تا انواع کشتار را در یمن انجام دهند و این موضوع در هیچ جا به خبر اصلی بدل نشد .

این نوشته سوزان ساراندون با اقبال وسیعی در توییتر روبه رو، بیش از 4 هزار بار ری توییت شده و بیش از 14 هزار نفر آن را لایک کرده اند.

بسیاری از فعالان حقوق بشر هم از این حرکت خانم ساراندون تشکر کرده اند از جمله کمیته وحدت یمنی ها که از وی تشکر کرده که با انتشار این توییت به دیده شدن این موضوع کمک کرده است.

برخی دیگر نیز نوشته اند رسانه ها فقط درباره این می گویند که عربستان چند پهپاد حوثی ها را سرنگون کرده است و از واقعیت ها حرفی نمی زنند.

برخی دیگر از مخاطبان فضای مجازی هم بر این تاکید کرده اند که برای رسانه ها کشته شدن آدم ها در یمن به منزله کشته شدن چند نفر است نه کشته شدن مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض بازیگر اسکاری به سکوت رسانه ای در برابر کشتار مردم یمن

اعتراض بازیگر اسکاری به سکوت رسانه ای در برابر کشتار مردم یمن