مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 07:522022-01-26سياسي

47 حزب شناسنامه دار در سیستان و بلوچستان وجود دارد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 47 حزب شناسنامه دار در سه گروه اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل در سطح استان داریم و همه این احزاب در چارچوب اهداف نظام حرکت کرده اند.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستانو بلوچستان، رحمدل بامری در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب سیاسی سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: احزاب در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان به عنوان ظرفیت، پل ارتباطی بین مردم و نظام و سیستم های اجرایی مانند سایر گروه های مرجع هستند.

وی بیان کرد: آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده استفاده از همه ظرفیت ها و ظرافت هاست به طبع ظرفیت احزاب هم نهادینه شده و دولت قطعاً تمام تلاش و توانش این بوده که از این ظرفیت ها استفاده کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت احزاب، راهکارها و پیشنهادات و برخی انتقادات بجا و سازنده برای پیشبرد امور در سطح استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استان ویژه ای است و ظرفیت های خاص و همچنین مشکلات منحصر به خود را نیز دارد گفت: این استان دارای ظرفیت نیروی انسانی است که این مهم عامل توسعه و مهمترین گزینه توسعه به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 حزب شناسنامه دار در سیستان و بلوچستان وجود دارد

47 حزب شناسنامه دار در سیستان و بلوچستان وجود دارد