مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 07:422022-01-26سياسي

پیشرفت مطلوب ساخت دو پروژه اقامتگاه موقت اتباع خارجی در منطقه سیستان


مشاور استاندار در امور مرز و اتباع خارجی و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی از دو پرژه بزرگ اقامتگاه موقت اتباع خارجی «نیاتک» و «حضرت علی اصغر (ع) بازدید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور استاندار در امور مرز و اتباع خارجی و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی از دو پرژه بزرگ اقامتگاه موقت اتباع خارجی نیاتک و حضرت علی اصغر (ع) بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سعیدی در حاشیه این بازدید درخصوص پروژه اقامتگاه بزرگ نیاتک بیان کرد: اقامتگاه موقت نیاتک یکی از بزرگ ترین مرکز نگهداری اتباع خارجی است که با حمایت سازمان های بین الملل و این اداره کل جهت اسکان و نگهداری موقت اتباع خارجی با ظرفیت 7000 نفر و اعتباری بالغ بر 7000 میلیارد ریال در منطقه نیاتک و 15 کیلومتری زابل به سمت دوست محمد در حال احداث است.

این مسئول هدف از احداث مجموعه بزرگ فوق را اسکان موقت و ساماندهی اتباع خارجی در زمان ایجاد بحران در کشور افغانستان عنوان کرد.

وی همچنین درخصصوص پروژه اقامتگاه حضرت علی اصغر (ع) نیز توضیح داد: این پروژه با مشارکت یکی از خیرین به نام دکتر محسن کریمی طبسی و اداره کل اتباع خارجی در محل اردوگاه ادیمی شهرستان زابل در حال تاسیس است و قابلیت اسکان موقت در مواقع ضروری برای تعداد 2000 نفر از اتباع خارجی را دارد و با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت مطلوب ساخت دو پروژه اقامتگاه موقت اتباع خارجی در منطقه سیستان

پیشرفت مطلوب ساخت دو پروژه اقامتگاه موقت اتباع خارجی در منطقه سیستان