مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-25ورزشي

شکست خانگی تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل اسپاد الوند


تیم فوتبال 90 ارومیه امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه در دیدار هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته 2 کشور در زمین خودی با نتیجه 2 بر یک از اسپاد الوند تهران شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، دیدار بین تیم های فوتبال 90 ارومیه و اسپاد الوند تهران امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

برای تیم فوتبال 90 ارومیه رضا منصوری، محسن سلیمانی، علی دیداری، محمد رستمی زاد، محمد بهلول، رضا احمدی، اکبر صفرزاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، سجاد طجرلو و یامین فلاح  به میدان رفتند و در ادامه نیز محمد تفتیان، کیوان مارابی و وحید سبزی به عنوان یاران تعویضی وارد زمین شدند.

در دقایق آغازین این دیدار شوت محکم و سرکش عماد علی پور توسط دروازه بان اسپاد الوند مهار شد تا دروازه ها همچنان بسته بماند.

در دقیقه 30 این دیدار برخلاف جریان بازی تیم الوند اسپاد به گل نخست رسید ولی چند دقیقه بعد از آن گل تساوی تیم 90 ارومیه از روی نقطه پنالتی توسط سجاد طجرلو وارد دروازه حریف شد و کار به تساوی کشید.

در ادامه این دیدار تماشایی و حساس گل دوم تیم اسپاد الوند در دقیقه 43 به ثمر رسید و بار دیگر تیم 90 ارومیه مجبور به تلاش بیشتر و جبران دومین گل خورده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خانگی تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل اسپاد الوند

شکست خانگی تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل اسپاد الوند