مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-25سياسي

مازوت سوزی در نیروگاه ها پای وزیر نفت را به مجلس کشاند


در نهایت مقرر شد ابتدا مستنداتی ازسوی معاونت برنامه ریزی وزارت نفت در اختیار این نماینده سوال کننده قرار گیرد و پس از آن آقای آصفری نظر خود را در رابطه موضوع به کمیسیون ارائه دهد و درصورت قانع نشدن این سوال به صحن ارسال شود.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس جزییات جلسه امروز این کمیسیون درباره رسیدگی به سوالات چند تن از نمایندگان از وزیر نفت را تشریح کرد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزییات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: آقای جواد اوجی وزیر نفت و معاونان وی میهمان جلسه امروز اعضای کمیسیون انرژی بودند.

وی با بیان اینکه وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات ملی و منطقه ای چند تن از نمایندگان در کمیسیون حضور یافته بود، افزود: از جمله سوالات منطقه ای درخصوص تسریع در امر گازرسانی به استان آذربایجان غربی بود و اینکه چراکه گازرسانی به این استان از میانگین کشوری پایین تر است که وزیر نفت پیرامون این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد که در نهایت نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر به صورت مشروط قانع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به سوال احمدی بیغش، بیان کرد: همچنین عدم عمل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند به وظیفه مسئولیت های اجتماعی محور سوال این نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی در نیروگاه ها پای وزیر نفت را به مجلس کشاند

مازوت سوزی در نیروگاه ها پای وزیر نفت را به مجلس کشاند